den bästa här

Tjenixen pixen alla glada läasare!

Nu sitter jag framför datan, ska gå om tjugo minuter och är färdig, duktig jag är eller hur? Igår efter skolan var jag med Vlad, vi bråkade lite i skolan men allt blev bra sen. så vi köpte lite glass och sen gick hem och gjorde lite andra saker. Vid fem drog jag mig mot norra real för att dela ut lappar med cecilia och emelie. Delade kankse ut 150 på en och en halv timme, yey! det är ju sminkutförsäljning idag på min skola. mellan fem och åtta. kom gärna! pontus kom och hjälpte till en stund sen när vi var klara gick jag och han och köpte godis sen följde jag honom till sitt tåg :). åkte till karlaplan sen och mötte upp älsklingen, vi gick och åt sushi. gick hem till mig, hade det mysigt. blev lite knas mellan en kompis och jag sen när han drog vi får se om det löser sig idag. , puss på er! / karin


Kommentarer
Postat av: pontus

haha vadå jag köpte godis? du din tjockis köpte lika mycket ;)

2009-04-29 @ 17:03:42
URL: http://pontusisgreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0