förlåt

jag seriöst inte vad jag ska göra. jag vet att jag gör fel ofta men jag vill inte att det ska gå ut över er. jag hatar det här. att två personer som verkligen älskar varandra ska få lida på grund av deras barn. jag vet att det påverkar allt när jag bråkar och skriker men jag vet inte vad jag ska göra. idag när jag kom hem, jag såg verkligen hur nere du var pappa. pågrund av att du försvarar mig. ska det vara fel? ska du behöva ringa mig och berätta att du har gått hemifrån för att mamma skriker och är panikslagen? för att jag och hon bråkar. jag vet inte längre vad jag ska göra men jag tror inte att någon av er kommer klara det här länge till.. jag vill inte men jag vet att ni har glidit ifrån varandra pågrund av mig och det är fel. jag ska ändra på mig och försöka göra allt bättre. vill inte se er såhär längre. vill att allt ska bli som vanligt igen





in our family portrait we look pretty happy, we look pretty normal. please go back to that.

Kommentarer
Postat av: Milou

tråkigt att höra :( men det fixar sig ska du se!! :)

2009-04-11 @ 18:23:03
Postat av: karin

ja det hoppas jag.. tack :)

2009-04-12 @ 02:03:27
URL: http://thyranic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0