fredag

nu har corinna precis gått och jag är jätte irriterad för jag hittar inte min fjärrkontroll, åh blir galen! sitter just nu och pratar i telefon med karolina. igår hade jag ganska kul, det började som sagt att det kom över folk till mig. det blev fler än väntat. ivar, fredrik, gustaf, pw och benji kom också. var orolig nästan hela tiden att mina föräldrar skulle komma hem men som tur var gjorde de inte det (de kom hem vid ett berätta de sen, hihi) vid nio drog vi till universitet för att som sagt gå på white night. vi stod inte i kö så längetyp vid halv tio var vi inne. dansade typ hela tiden, men fyfan va varmt det var annars var det helt okej. idag ska jag träffa vlad och sen får vi se vad som händer ikväll. blev lite bilder igår:

 
 
 
 hoppan ni andra hade en rolig fredag! / karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0