fredagskväll i mälarhöjden

hejsan godbitar!
efter jag hade skrivt åkte jag in till stan och träffade porre i typ 2 sekunder för jag hade bråttom var tvungen att åka hem igen och äta (a) sen träffade jag felix oxh vi ålte till flemmingsberg, haha jag skulle leka smart och visste "exakt" hur man åkte men vi hamna i farsta strand :)! menmen när allt var fixat där hämtade vi upp corinna och sen drog vi till mällis. satt vid pärlan med massa roliga människor typ tjugo pers. jätte mysigt, utekväll. tummen upp. hade en jätte lyckad kväll med corinna, haha speciellt hemvägen med bombaykillarna, "we come from monkeys, like him!". vid elva åkte vi och träffade vlad och daniel. sitter med min baby nu. ska kolla på film, ciiiao sötnosar! / karin


frida på min balkong

cooling felix på tunnelbanan

min bok följer med överallt, corinna älskar den!

sara och sally

jag på tunnelbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0