godkväll gott folk

jag ska fan snart gå och lägga mig, är skit trött.
har varit helt hyper ikväll och det gör inte så att man blir pigg kan jag lugnt säga.
idag när jag kom hem fixade jag mig lite
först skulle vi grilla på långholmen, sen till mälarhöjden men till slut på djurgården
det slutade med att det blev jag, frida, lovisa, vlad, olle och daniel som ville grilla
så vi tänkte dra till källhagen eller vad det nu heter men istället hamnade vi på gärdet
och ingen hade med sig grill så vi år råa marsmallows
kankse inte det godaste man kan trycka i sig men vafan
hade typ bara tjocktröja på mig, fan va varmt det är ute, är skitglad. första varma kvällen.
hade en mysig kväll i alla fall men nu ska jag ha det ännu mysigare och krypa ner i min varma säng

godnatt allihopa! / eran karin


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0