godmorgon på denna lördag!

Hej bloggen! Nu sitter jag här framför datan igen, vaknade vid åtta av att vlad tog för stor plats i sängen den tjockisen. så jag gick upp men gick och la mig igen för jag var så trött. vaknade igen vid halv elva och väckte sötnosen som låg i min säng, haha fan va kul det kan va och kolla på en jävligt trött person på morgonen. Igår låg vi och kollade på film och åt godis, jätte mysigt. Jag klippte dessutom hans hår, mycket stolt! Det var inte precis ett straff att ha utegångsförbud den här gången :). Nu ska vi äta lite frukost och sen ska jag iväg till prisxtra med signe och köpa mat till ikväll. nej nu ser vlad lite sur ut för jag är osocial men vi hörs sen, byebye hoppas nu hade det kul igår kväll snyggingar! / karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0