godmorgon

fyfan vad jag hatar att ha ont i huvudet. igår värkte det så att jag höll på att spy. usch usch men idag mår jag jätte bra! igår efter jag hade varit med vlad så träffade jag vera och louise. vi gick runt lite på stan och sedan slog vi oss ner på kofi och tog en fika. jätte mysigt att sitta ute nu när det är så varmt. efter en stund ringde vlad och så kom han också förbi och satte sig med oss en stund. när de skulle gå så följde han hem till mig och jag bytte om, sen kom corinna också. jag var skit trött så jag var as sur på alla, förlåt för det mina älsklingar, men sen så blev jag bara riktigt övertrött och skrattade åt allting istället. vi tänkte köpa en pizza och sätta oss någonstans. men alla pizzerior var stängda, fan då. men då ringde jojje och sa att de satt vid johannes så vi gick till ica, köpte lite picknick och sen drog vi dit. där var sebbe, pontus och jojje. senare kom lovisa, karro, lovisa, danniela, douglas och många fler. så där satt vi hela kvällen, åt picknick och drack bira. jätte mysigt faktiskt. haha jag och vlad lurade lovisa, förlåt gumman men det var faktiskt riktigt kul.
mitt schema för idag:

  • gå till tandläkaren
  • träffa sara
  • teater med familjen och farföräldrarna
  • träffa corinna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0