haha

okej vlad typ ligger i min säng och sover, va social man kan vara eller hur? idag vaknade jag jätte läskigt, usch usch. vid tio börjar jag sträcka på mig och vakna till. jag öppnar ögonen och där står min älskling vid sängen och stirrar på mig, fyfan vad jag skrek. haha var verkligen inte beredd på att han skulle vara här så tidigt. så nu har jag varit med honom sen tio och vi har sett hata göteborg, vette fan om han tyckte den var bra men jag tycker i alla fall att den är sjukt bra. idag ska jag träffa vera när hon vart hos doktorn. men nu ska jag väcka den osociala personen som ligger i min säng, ciiiiaaaaaao! / karin



saknar brunnsviken, snart är det fan dags om värmen håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0