Härliga måndagar

Bonjour!
Je m'appelle Karin, Je habite à Stockholm, blablabla imorgon har jag franska nationella. kommer döööö! haha idag har det varit the big day (engelbrektsdagen!) jippieyey. haha det var väl sådär, blev blöt som fan tack vare signe och elin, fan då. annars var dagen ganska seg, vattenballonger, blöta personer, godsaker, försäljning. en liten sammanfattning. efter var jag med corinna, vi myste på min balkong (har börjar göra det hela tiden) hade det skitkul!


jag i skolan

corinna gör reklam

sööötnos!!

you want a piece of me?

me myself and I

She is craaazzy

ja jag älskar min balkong

love you!

för att det är du och jag

barndomsvän

hej jag heter karin

Idag har jag haft på mig:
* slapp grå tröja från h&m
*ljusa jeans från gina tricot
*gråa converse
*skinnjacka
*mulberry väska

vill ni ha billigt smink? kom till engelbrekt på onsdag! see you there swwethearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0