hejsan hoppsan

nu har jag precis hunnit sminka om mig för att dra ut på stan och möta sara. hinner inte hem sen igen före stadshuset så jag då kom jag på att sminka mig nu istället, hehe smart va? har haft lite problem med vad jag skulle ha på mig ikväll men tillslut blev det en blå kjol, ett vitt, linne, klackskor (eller converse) och en svart kofta. bilder får ni senare. nemen nu är jag jätte försenad för att träffa sötnosen, vi hörs kankse senare ikväll inte för att jag tror det eftersom jag komemr komma hem runt elva och då har min dator stängts av (äckliga timer!!) annars hör vi imorgon! pusspuss tänker ta massa bilder ikväll, kommer upp imorgon. / karin



kjolen jag ska ha på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0