Helgen är slut

Godmorgon på denna härliga söndag!
Kvällen igår var trååkig måste jag bara säga, haha. Trodde den skulle bli roligare. vi drog till Johannes. Jag, Corinna och Karolina kunde egentligen gå på en fest hos Ivar men vi hade ju bjudit felix, sara m.m till stan så det gick inte. Aja lite kul var det väl ändå. Vlad följde mig till dörren vid tolv, när han kom upp till dörren och mamma frågade hur han skulle komma hem och han sa att han inte visste blev hon jätte orolig så han fick sova här inatt igen :). Nu ska vi snart sätta på en film och mysa lite. Igår på dagen solade jag och min älskling på balkongen, var lite galna tillsammans och sen åt tacos med bror och mamma. Corinna smög ner lite senare och åt en också. Men nu ska jag dra, Au revoir! / karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0