helt slut

Hejsan Hejsan
äntligen hemma säger jag bara är trött som fan, ska snart lägga mig tror jag. idag så var jag på stan med mamma, köpte ett par skor. sen mötte jag upp frida och vi drog hem till alice där det var möte om klassresan. vi fick god mat, pasta med kyckling och sen satt vi och sorterade smink i flera timmar *snaark* fick sitta och räkna rynkkrämer, nagellack och läppstift. låter skoj right? vi ska ha någon utförsäljning på kaneboo produkter på onsdag, kom gärna och köp billigt smink! imorgon är det engelbrektsdagen, sista för evigt. känns lite sorgligt. menmen. så efter drog jag och frida hem till henne och bakade brownies som vi ska sälja imorgon, ska jag vara ärlig blev de inte goda (säg inte till någon) haha. aja så imorgon blir det loppis, sång och godsaker på engelbrekts skolgård, om jag gissar rätt blir det nog också vattenkrig och gräddkrig som alla andra år. bilder kommer ni självklart få! pusspuss / karin
ser kul ut eller hur?

gustaf och frida äter mat, mums

älskling på balkongen imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0