hemlis

En sak som ni läsare inte vet om mig är att jag har ett stort ärr i pannan som bevisar hur klantig jag egentligen är. jag tror det var somaren innan sexan då jag skulle tvätta håret, jag hade precis kommit ut ur duschen och skulle torka på det sättet som jag gjorde förut. headbanga, yes jag tyckte att det funkade skitbra. så jag stod där och slängde med huvudet fram och tillbaka. hörde mamma säga nått så jag gick fram några centimeter för att kunna höra. utan att tänka mig för lutade jag huvudet lååångt bak och sedan slängde det fram igen, tyvätt stod handfatet i vägen och det hördes en hög dunk. haha tyckte det inte gjorde så ont men ropade på pappa, när han kom in stirrade han bara rakt på mig som att han hade sett ett spöke. jag kollade ner på golvet och såg pölen med blod. jupp det var då jag spydde. min bror sprang ner för trappan när han hörde alltning men sprang upp igen så fort han såg mig. såg jag verkligen så läskig ut? i alla fall fick vi åka i en timme för att komma till det närmaste sjukhuset. det var ett jack, tre centimeter brett och två centimeter djupt. jag kommer alltid att ha det där ärret i pannan hur mycket jag än vill få bort det. menmen det är en del av mig nu / Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0