home sweet home

Tjena alla coolingar!
nu är man hemma igen efter skolan. idag när vi slutade var jag med frida, louise, ivar, daniel och vlad. jag var skit hungrig vilket de andra erkände att de också var så vi bestämde oss för att äta, smart eller hur? först tänkte vi dra till 7eleven men tillslut ville inte frida det så då drog vi till cafe noco men då försvann ivar och daniel till mcdonalds så vi satte oss på donekns uteservering tillslut. åt glass och bara chillade i solen, jätte skönt. vid fem drog jag och frida till solkungen för att sola men alla solarium förutom ett var typ ledigt så då skulle vi vara lite smarta och dela, haha inget jag rekomenderar, skit trångt! och när vlad och daniel stod utanför och bankade på dörren kunde man knappast koppla av. brun blev man inte heller, aja bättre lycka någon annan gång. efter våran lyckade solning åkte jag, vlad och frida hem till fridus och pluggade lite, fast det blev nog mer prat och bus än plugg. i alla fall, åt hos frida och sen gick jag hem ända från kungsholmen. är man inte duktig? hehe okej egentligen var det så att jag inte hade någon bussbiljett men vi kan låtsas att jag ville vara nyttig :) 
snart ska jag sova , är ganska trött. men har varit pigg idag, första gången på länge! sov gott allesammans / karin



ivar och louise, sötnosar

frida min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0