jag ska bli nykterist

usch har aldrig mått såhär dåligt kan jag lugnt säga. men vad ska man göra? gårdagen började skitroligt. jag, frida och lovisa åkte till bromma. där satt folk på balkongen, rökte vattenpipa, drack lite och hade det allmänt skönt. vi slog oss ner och började prata med personerna. alla var skit trevliga och sociala, sånna människor gillar jag! i alla fall så satt jag där, svepte några glas. kände mig inte så påverkad eller så. då blev det lite till. jag kommer ihåg att jag satt och prata med en kille som hette david om hans tjejproblem sen har jag ingen aning om vad som hände. frida berättade att jag gick in på toan, spydde och sen så bara låg jag där. vi kunde inte komma hem snabbt för bussarna hade slutat gå så vi fick gå i två timmar eller jag blev buren. hehe. frida ringde vlad som kom och skulle följa mig hem men kände sen att det var bättre att ringa min pappa. så vlad hoppade av tåget jag uppskattar jätte mycket att du kom och försökte hjälpa älskling, tack för att du är så underbar. när pappa kom emot mig, då kommer jag själv ihåg resten av historien. det här var slutet på min kväll och det kommer få mig att inte dricka på ett tag kan jag lugnt säga. jag har utegångsförbud idag och en dag nästa helg. inte så farligt kankse men mina föräldrar vet att jag kommer vara mer försiktig nu. så idag ska jag plugga och sen hälsa min karro välkommer hem!! jippie äntligen. så måste jag verkligen säga tack till lovisa och frida, vet fan inte vad som hade hänt utan er. ni är bäst och jag älskar er! jag skulle gjort desamma för er mina älsklingar och jag hoppas ni vet det / karin


såklart man alltid tar lite bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0