jag vill sova

nu är jag hemma igen, har precis ätit middag och glass med mamma och pappa. brorsan är i franskrike och åker skidor med sina polare, har ingen aning när han kommer hem. haha visst är jag en bra syster? har vart på stan med carolina idag, skoj skoj. sen gick vi in på mcdonalds och åt glass, när vi gick in var det skitvarmt men sen när vi kom ut efter kankse någon timme blåste det som fan. varför kan det inte bara vara varmt en hel dag? usch usch hatar när det är kallt. jag har vart skit trött hela dagen, gäspar typ varje sekund men nej jag ska inte stanna hemma. ska till bromma på fest med lovisa och frida stället. vi får se hur det blir, tror det kommer bli skit kul! men man vet aldrig vi får helt enkelt hoppas på det bästa, right? nej nu ska jag byta om och fixa till mig lite sen bär det av till coolingarna på bromma! / karin

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0