juste

haha kom precis på juste det är ju den första april idag, hihi idag får man luras. hade glömt det imorse och har blivit lurad tre gånger idag, så där lagom kul att känna sig så där extra smart! dagen började med att karro sa att hon hade fått kackerlackor hemma hos sig, haha jag ba: vaa?! sen så var det april april. haha jag är så jävla lättlurad. till och med våran kinesiska lärare lurade oss att vi skulle ha oförberett läxförhör som skulle räknas in i betygen, jag blev jätte rädd. efter tio minuter förklarade hon att det bara var ett skämt, hehe. vera ringde och lurades också, haha alla verkar veta att man alltid kan lura lilla karin. det är synd om mig! hoppas ni andra har lurats mycket mer än mig! / karin

hittade en låt på youtube från  o.c som är väldigt bra, hehe känner att jag hela tiden laddar in musik. men man kan väl aldrig få nog av bra musik eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0