karin

solen skiner och jag måste sitta hemma och plugga. det låter inte bra alltså. min första skoldag har varit tröttsam. har velat sova hela dagen. men det var kul att se några ansikten man inte sett på länge. det är nog det bästa med att börja skolan igen, att träffa folk man inte sett på lovet. karolina och jag hade ett litet vattenkrig idag, slutade med att hon ramlade i trappan, haha förlåt för att jag skrattade men det såg så jävla kul ut. hon har typ stuckat foten nu, hopaps den känns bättre imorgon älskling! förlåt tusen gånger.
 vet ni kära läsare en sak? det här är sista lovet jag kom tillbaka till engelbrekt efter. kan säga att det känns jävligt konstigt. har gått på den skolan sen sexårs men det kommer bli skitkul att sluta skolan. så får vi se vart det bär av sen.
nej nu blir det plugg,plugg,plugg för min del


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0