Karin

Hola everybody!
har precis sagt hejdå till min älskling. haha det blev inte mycket plugga idag om man säger så.
vi hade det mysigt istället, han åt här med familjen. det blev tomatsoppa, mums mums. vet inte om han tyckte det var så gott men jag tror det :). sen kom mamma upp med te till oss, hans kopp är typ fortfarande halv full. kanske inte var så gott vlad?
idag i skolan hände det inte så mycket, vi hade uppspel på musiken. fick VG i alla fall. har en video som vi kankse lägger upp, vi spelar ganska dåligt då men det blev bättre sen! imorgon vet jag inte vad jag ska göra, kankse träffa vera. vi får se. haha har lite planer vad jag ska göra i skolan imorgon.
men fan imorgon har jag tre prov, usch usch usch. kommer ta självmord!

idag har jag haft på mig:

linne från odd molly
beige tjocktröja från odd molly
jeans från cheap monday
skinnjacka från nk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0