karolina

haha vilken dag alltså.. Började med att jag vaknade klockan 11 och gick ut och jogga, jobbigt på fastande mage. Kom hem duschade och började "plugga" kemi. Sen kollade jag på de nya the hills avsnitten, eftersom signe berättade att de hade kommit. Jag såg alla tre :)

Sen bestämde jag och signe att vi skulle sola solarium. SÅ vid halv 6typ började vi gå mot ett som låg vid roslagstull, men när vi var där så kostade det skitmycket så vi gick till Solkungen på odenplan. MEN DÄR var det skitlång kö, så då kom signe på att de fanns nått solarium nära alice. Men smart som jag är hittar jag 10 kr i min fick( skulle låna pengar av signe) så jag frågar henne om vi ska köpa glass. SÅ vi gör det, det var inte så smart. För när vi kom fram till solariet vid alice så, går det först inte att växla signes 50lapp, så vi går till sleven och får 5 tior. NÄr vi komer tillbaka till solariumet märket vi att man inte får sånnadär grejer för ögonen gratis, så då måste vi köpa för 10 kr var. Men då behövde vi växla en 10 till två femmor, men vi tyckte det var pinsamt att gå tillbaka till seven eleven och guns kiosk var stängd. SÅ vi ringer vår räddare, Alice! Hon växllar vår 10 men hon mobba rmig och signe, för hon och jag har typ gått runt i två timmar...

Haha lång historia va det pusss.!


Kände att solariumet gav mig feta brännan ( eller inte)

Kommentarer
Postat av: anonym

HAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-04-14 @ 20:41:37
Postat av: Anonym

äckel som går och växlar pengar hos folk, så jävla patetiska ni är era vidriga svin,

2009-04-15 @ 23:05:58
Postat av: Anonym

gud vad fin du skulle va i blont hår.

2009-04-15 @ 23:07:14
Postat av: kb

alice, du är sämst...

2009-04-15 @ 23:24:39
URL: http://thyranic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0