karolina the master

Karin tycker att jag aldrig skriver på bloggen. Det är kanske sant, orkar inte skriva om mitt roliga liv. Nu ska jag skriva ialf. Jag sitter i datasalen, karin sitter bakom mig ocg hon pratar med vlaaaad. Två platser från mig sitter freja. Brevid freja sitter Cecilia. I datasalen befinner sig maxi som leker med frejas skärm, freja, cecilia, vincent, lukas, anda, alice, emelie h, emelie a, signe, axel, daniel, ivar, gustav, kain, vlad och vår lärare camilla. FAst nu gick camilla och daniel ut ut klassrummet, undrar va de ska göra...inte!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha karro, det enda du nånsin skriver om är att du aldrig orkar blogga och att karin klagar!

2009-04-20 @ 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0