kb

Nu har jag precis duschat, har ägnat cirka 10 minuter åt att pappa ska få tag i farfar. Farfar ringde nämligen och ville veta hur man åka till panamas ambassad ( pappa ska dit) och jag hade ingen aning så jag sa att jag skulle be pappa ringa honom. MEn farfars mobil är väl konstig för han var kvar i telefonen fast att jag hade lagt på, så jag var tvungen att ringa från min mobil till min syrras mobil för att säga att pappa skulle irnga farfar. Men pappa kunde inte ringa farfar för farfar är uppkopplad i ett samtal hem till mig. Komplicerat. Men nu har farfar lagt på antarjag så pappa får väl tag i honom hoppas jag.

Nu ska jag föna och platta håret, sminka mig och sen kommer jag typ vara med lovisa och mischa ikväll. Fanny kanske skulle vara med!


Efter gympan tog jag bort mitt smink.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha, söt. Fattar typ ingenting, och hinner inte fatta heller för nu ska jag fixa mig och sen åka till dig! ;D<3

2009-04-03 @ 19:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0