kb

Hej alla miljontals läsare!

Idag började med att jag vaknade vid 12 och hade fått sms från sofie, hon undrade när vi skulle ses. VId halv 2 kanske var jag klar och åkte till slussen för att möta upp henne. Vi åkte in till stan och gjorde inget speciellt, gick i lite affärer och åt yougurtglass. Drog hem vid fyra typ och sen har jag inte gjort så mycket. MÅste packa till imorn, för då får jag kanske gå ut en stund ikväll. Har hört att några ska grilla så får se om jag följer med på det. Men nackdelen är att det är LOST idag och det vill jag inte missa eftersom jag inte kan se reprisen haha.

Imorn åker jag iallafal 8 på morgonen till landet, då kommer det inte alls bli någon uppdatering förräns på måndag kväll typ. Men jag är ändå så dålig på att uppdatera så det kommer nog inte märkas att jag är borta haha. Jag kommer iallafall ta massa bilder som jag kan lägga upp.

Eftersom mitt landställe ligger i jämtland måste jag packa varma kläder, men här i Stockholm är det så varmt så det känns lite konstigt om jag ska åka i min vinterjacka liksom, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Får lösa det sen, för nu ska jag packa. Puss.

Juste jag noppade ögonbrynen idag och dom har blivit fuckade, fast ingen kommer typ se det, men jag gör det!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0