kb

Sista inlägget innan jag drar till landet. Jag ska snart sova, jag är faktiskt trött. Måste dessutom upp 6 imorn så att jag hinner dusch amitt äckligt smutsiga hår!

Det hände inget speciellt ikväll, drog aldrig till djurgården men corinna och karin kom hit och sen drog vi till donken en timme ( MOBBAT JAG VET) men corinnas mamma var typ arg så dom drog typ snabbt.  SÅ jag träffade lovis, anton och emil jättesnabbt dom följde typ mig till bussen. Jag var tvungen att vara hemma tidigt idag pågrund av imorn haha.


Jätteful och suddig bild på corinna och mig



Kommentarer
Postat av: en liten korv. :s

duu kommer vara saknad till måndag hunny! :o <33

2009-04-08 @ 13:19:17
URL: http://lsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0