kb

Kom hem från karin för exakt en timme och 10 minuter sen. Pappa ville att jag skulle vara hemma 12 eftersom han och mamma jobbar imorn.

Tnäkte berätta lite mer om vad jag har gjort på landet.  Mitt landställe ligger i Jämtland i en by som heter munkflodhögen. DÄr bor de typ MAX 200 pers alltså MAx, haha. Jag kom dit i onsdags och kom hem idag. Det tar typ 7 timmar att åka dit så det är jobbigt. Men ialf.  Mina kusiner som heter Pernilla och Johan, de har också landställe där, så jag och min syrra har varit med dom varje dag typ. VI har åkt långfärdsskidor ( sjukt tråkigt), spelat kort såklart, kollat tv och solat. HA helt enkelt bara chillat typ. SLänger in lite bilder nu. Har studiedag imorn men tänkte endå gå upp tidigt för jag ska hinna

  • gå/ jogga elljusspåret
  • duscha ev. sola
  • plugga
  • träffa kompisar


Juste, i jämtland är det självklart snö just nu, men eftersom det varit så varmt har den börjat smälta vilket ha gjort vädret dåligt.

Kommentarer
Postat av: Perny

kb.....det bor typ 70 pers :P

2009-04-14 @ 09:35:47
Postat av: Anonym

heeeh ska stå 100

2009-04-14 @ 15:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0