lite om mig

Jag tänkte att jag skulle berätta lite om mig nu. Jag heter Karin Thyra Kristina Larsson och föddes den femte maj 1993 i Montreal i Kanada på ett judiskt sjukhus. Jag är hel svensk men mina föräldrar och min två år äldre bror flyttade dit och efter ett år ploppade jag ut. När jag var två flyttade vi tillbaka till Sverige och jag har ännu inte vart i Kanada sen dess men jag skulle mer än gärna vilja åka dit. Jag är en glad och social liten tjej med brunthår, hade nästan svart förut men nu är det färgat. Jag bor på Ruddammen, ett område vid tekniska med min mamma, pappa och bror Gustav.  I september förra året flyttade vi till den lägenheten vi bor i nu, förut bodde vi tre portar ifrån. Haha inte så nödvändigt menmen.  Karolina och jag har varit bästavänner sen ettan, första gången vi träffade varandra var jag fem och jag hatade henne. Har ingen aning om varför. Men en dag när vi var sju och gick i ettan höll jag för hennes ytterdörr och tvingade henne att bli min bästis och det har ju hållit så man ska kämpa för det man vill haha. Men min och karolinas vänskap var väl inte den bästa förut, vi har brottats, bråkat, hon har slagit mig med en kulpåse och mycket annat men nu så är vi tajtare än förut. Första gången jag var riktigt kär var i sjuan när jag var tillsammans med Sebastian. Nu är han en av mina bästa killkompisar även om han dumpade mig och jag grät som en galning, äsch det var ju länge sen. Och man kan säga att det var lite tack vare honom jag och lovisa började prata. Lovisa blev tillsammans med honom något år senare. Jag var lite sur på henne för det men nu är vi står vi nära varandra och hon betyder massor för mig. En barndomsvän som betyder väldigt mycket är Corinna Ekman, vi gick på samma dagis men bröt kontakten. För någon år sen tog vi upp kontakten igen och det är jag så jävla glad för! Vi har många minnen tillsammans och hon finns alltid där när jag är ledsen.  Det bästa året i mitt liv var 2007, jag har ingen aning om varför, jag fick uppleva så mycket då och allt kändes så jävla bra. Medans 2008 var nog det sämsta året, inte i början men efter sommaren kändes det som att allt var skit. Men jag tror att det här året kommer vara bra. Jag har ingen speciell stil just nu eller vad man säger, jag är bara jag. Men under min tid har jag varit punkare, tönt, fjortis och mycket annat. Jag kommer ihåg hur snygg jag kände mig när jag var fjortis men nu när jag kollar på bilder vill jag typ spy. Haha hur fan kunde man se ut så? Men nu har jag skärpt mig och kommer aldrig se ut sådär igen kan jag lova er. Frida Ohlander Danielsson är en av mina vänner som jag alltid kan prata med, hon är bäst helt enkelt och jag älskar henne. Vi har också haft många minnen ihop, kommer du ihåg waxholm gumman? Tror ingen hade lika rolig prao som du och jag! Jag har inte alltid varit den glada, lyckliga tjejen som jag är nu. Jag har oftast haft problem men nu har jag fantastiska vänner som stöttar mig och en underbar pojkvän som alltid finns där. Jag vet inte riktigt vad jag vill bli när jag blir stor men jag älskar att skriva. har börjat skriva lite på en bok men den går inte så bra, haha. jag har sökt till östra real- sam journalistik  och jag tror det kommer passa mig. Jag är ingen pluggis eller så men jag har ganska bra betyg. Förra året hade jag 285 poäng men jag tror jag kommer sänka mig men vi får vänta och se.
Om ni vill veta mer om mig är det bara att hojta till.
Ha det bra allihopa! Puss / karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0