lycklig

Tjena alla glada läsare! Hoppas ni mår bra, det gör i alla fall jag.
Har haft en rätt bra helg och just nu sitter jag och kollar på Gossip girl. Jätte bra avsnitt idag tycker jag. Hade min första familje middag på länge, pappa har vart på landet och brodern ifrankrike så idag var första gången på ett tag. Det var mysigt.
Igår: som sagt drog jag och signe till prisxtra, vi bestämde oss för att göra hemmagjord pizza och de blev faktiskt rätt goda (enligt mig) girlsen kom och vi åt middag. fick lite presenter, en bok "bla bla sex" från lovisa, frida och louise, en tidning "vouge" från emelie och emelie, godis från linnéa, elin och alice och en hårmassager från Karro. jag får orgasm av den typ, haha tack Karro! Sen fick jag ju en god drink från älsklingen också senare på kvällen, tackar tackar :) <3 Vid nio ungefär började det komma mer folk tillslut blev det fullt hemma hos signe så vi drog till lokalen. då var klockan kankse runt elva. det var roligare när vi var hemma hos signe men det blev för många. det var typ femtio pers. signe och jag fick ställa oss på bordet och alla fick sjunga för oss. Haha tack sötnosar! hade en rätt lyckad födelsedags fest med älsklingen signe. men det var mindre roligt att städa sen. vid halv två var vi kankse klara. jag och corinna sov över hos signe. vi låg och snackade ett tag och sen slog vi på Göta kanal 2. Skit skön film! det var mysigt med er två tjejer.
Idag: vaknade runt tio, singe låg och pluggade och corinna sov fortfarande. Vi slog på filmen igen eftersom vi hade somnat framför tv:n. fick gå ner till lokalen och städa ännu mer eftersom vi inte städade så bra dagen innan. haha blev typ mer skratt och larvande än städande. men idag körde vi på som en städfirma. när vi var klara drog jag och träffade michelle, har inte sett henne på skitlänge. vi kollade lite på tv, åt och sen drog vi till stan. vlad kom också in. jag sa hejdå eftersom hon skulle ner till småland idag, vinkade hejdå från bussen. kommer träffa henne i sommar igen om inte tidigare. Sen åkte jag och Vlad hem till honom, första gången för mig. fick träffa hans katt men jag vågade inte klappa eftersom han berättade hur agressiv den kan va, hehe. Vi gjorde lite o'boy och kollade på o.c, hade det jätte mysigt idag älskling!
fan imorgon är det skola, men inga prov i veckan. jippie! bortsett från nationella men det kan man ändå inte plugga till så jag är inte nervös. imorgon vet jag inte vad jag ska göra efter skolan, vi får se. kankse är ute i solen. / karin
 
lite bilder från igår. fler kommer sen:

signe och mina pizzor

är det fest eller?!

städning på hög nivå

Kommentarer
Postat av: Siggan

Haha mmm vi gick ju verkligen till ikea..... Liar! ;)



2009-04-19 @ 22:02:54
Postat av: karin

haha men jag skrev fel (a)

2009-04-20 @ 10:55:48
URL: http://thyranic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0