myspys

har precis sett klart en film med lilla lovisa, det blev "how to lose a guy in 10 days" haha. giss avad lovisa såklart gjorde? somande den tröttisen. innan så stekte vi amerikanska pannkakor och tjockade oss, jätte gott. jag mästerkocken fick såklart steka och hon kolla på men gott blev det va?
hihi har haft en riktigt mysig slappdag med lilla peder idag.
ikväll ska jag på bio med älsklingen corinna, typ marley och jag. vi får se om den är bra! håller tummarna.
ne nu ska jag vara social med en person som ligger  i min säng, grr.
puss på er allihopa! / karin


lovisa vispar så bra så

voila supergoda pannkakor med sirap, kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, fyy fan va äcklig bild! :o ta bort (A)

älskar dig skit unge

2009-04-10 @ 17:49:01
URL: http://lsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0