nu är det helg!

jag sitter hemma och ska snart åka till farmor oh farfar. igår så åkte jag och vlad till långholmen där corinna, mischa och agnes var. bilder lägger jag in senare. efter en stund kom boel också. vi hade det jätte mysigt och njöt av värmen. vid sex åkte jag och träffade min älskade frida. har int träffat henne på typ en vecka, usch aldrig så lång tid igen! vi gck och solade, jag klarade inte tjugo minuter, gick upp efter en kvart. men lite brun blev jag (A) på kvällen sen drog vi tillbaka till långholmen där corinna, mischa och boel var. vi var där en stund och pratade men sen drog jag och frida till bromma. på nockelbybanan blev vi uppraggade av ett par tjugoåringar, haha de ville bjuda oss på en fest men vi tackade nej för vi skulle redan på en, de fick några polly av oss istället. efter sex stationer gick frida och jag av och drog hem till en killen som hade festen, hugo hette han. där träffade vi en massa nya människor och hade grymt kul! vi kom hem vid ett ungefär. vi såg på rec innan vi gick och la oss. alla säger att det är den värsta filmen de har sett men den var skit dålig tycker jag, somnade nästan, haha. kom hem vid tio ungefär i morse och nu ska jag iväg och träffa släkten. ciaaaao på er snyggingar! / karin

älskar min frida oerhört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0