nu ska jag sova

jag har aldrig varit så här trött, har säkert sagt så miljoner gånger men nu menar jag det på riktigt! sitter och skrattar för mig själv och är anmält konstig som ni ser på förra inlägget. hihi. idag har jag träffat nanna och vera. vi gick runt lite på stan, åt glass, fikade och hade det allmänt kul. jätte skoj att träffa er tjejer! sen åt jag pizza, mums det var ett tag sen. frams till nu har jag varit med äcklet signe och planerat lite till lördag. kommer bli skitkul tror jag, massa presenter till oss tack. karolina är jobbig och nyfiken av sig. men jag älskar väl henne ändå.
imorgon är det fredag, äntligen. efter skolan ska jag träffa den underbara corinna och vi ska väl fika och sola lite tror jag. har inte vart med henne på ett tag nu så det kommer bli mysmys. haha ringde precis och skulle vara lite rolig. kom inte på vad jag skulle säga, låg en veckoreyvn tidning så jag sa "hej veckoreyvn" haha jag är så rolig ibland. fyfan va tråkigt menmen jag är som jag är. imorgon är det väl fest någonstans men jag har ju som sagt utegångsförbud så det blir en hemmakväll med älsklingen vlad. kommer bli mysigt. först ska vi äta lite underbar sushi med mammsen sen blir det nog film för våran del :)
nu ska sova lite skönhetsömn, jippie! / karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0