nyttiga jag

godmorgon på er allihopa! nu är jag utvilad och jätte pigg för första gången i mitt liv, känns skitskönt. om några minuter ska jag ut och vara nyttig, ska nämligen ta en joggingtur med min pappa. fan va skönt, äslkar att gå ut och springa nu på våren. igår hade jag det skitkul. dagen började med att jag och karro drog in till stan och mötte upp elin, signe, emelie och emelie. vi satt på en uteresturang i kungsträdgården och de åt men inte jag och karro. dsen köpte vi glass och bara gick runt, fan va fint väder det var. lite senare kom min älskling vlad också in till stan och träffade oss. istället för att ta bussen eller tunnelbanan började vi sakta gå hemåt. karro och signe gick hem men jag och vlad drog hem till sebbe istället och träffade honom och pontus. vi satt och snackade och hade det skitkul. när klockan började närma sig sex började sebbe laga middag, spaghetti. haha jippie. på kvällen sen hade sebastian ff så det kom fler folk och kvällen blev väldigt lyckad. i alla fall vad jag tycker. ne men nu ska jag vara nyttig och gå ut med pappsen, hörs senare! / karin


lite bilder från igår:


elin och emelie

haha förlåt älskling var bara tvungen

johanna och linnea

vlad och frdrik, mycket man ser

Kommentarer
Postat av: m,

åh! jag älskar toppen! :D

glöm inte och läsa min blogg! :)

2009-04-05 @ 12:25:11
URL: http://majjjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0