påsklov!

jippie idag är det påsklov, fan vad jag har längtat. nu är jag ledig ända till på onsdag om en och en halv vecka. fyfan vad skönt! igår efter skolan träffade jag felix, sara och sandra. vi gick och fikade på kofi och hade det mysigt. har inte träffat de på hur länge som helst känns det som så det var skitkul. efter så åkte jag som sagt till stadshuset och träffade några som jag kände där, det var ju alla nior i innerstan så det är klart man träffade på några man kände. jag hade det faktiskt kul, trodde ingen skulle dansa men faktiskt dansade typ alla. inklusive mig som dansade med sex olika personer, fan va duktig jag är. haha men jag var nog inte så duktig.. eller? idag så ska corinna min älskling sova hos mig och vi ska typ dra till white night. innan ska frida, louise, william, vlad och två av williams kompisar komma hit och vara här ett tag. de kommer om en halvtimme och jag sitter här alldeles nyduschad och osminkad så jag borde nog börja fixa mig nu. puss på er allihopa! / karin

juste förlåt men det blev inga bilder, var för mörk.. usch börjar bli dålig att fota, men efter ikväll kommer det massor det lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0