nu vet jag att det finns fler som dig

godkväll gott folk. det blev en väldigt slapp och skön söndag, skit skönt. dagen började med en joggingtur med min käre fader. typ exakt innan vi skulle ut plingade det på dörren och det var älsklingen som kom över.  så han fick stanna i mitt rum medans jag och pappa sprang en runda. i början gick det skitbra för mig att springa men sen kom hungern (hade inte hunnit äta frukost) och det kändes som om jag skulle svimma, usch inte kul. men jag klarade mig i alla fall. sen när jag kom hem var jag med vlad och hade det mysigt. vid fyra gick han och jag träffade signe. efter någon timme kom mischa,boel och nora. vi försökte hitta fest men sen kom vi på att det skulle vara mysigt att stanna hemma så det blev filmkvll hos mig med massa godis och senare kom karro och elin också. jätte mysigt att slappa som en omväxling. en riktig tjejkväll. hoppas ni har haft en skön söndag alla andra! / karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0