sista dagen

Godmorgon på er allihopa!
Efter skolan idag bär det av till landet som ligger i vadstena. haha förvånar mig inte om ni inte vet vart det ligger. har inte varit där sen i mitten av sommaren så det ska bli rätt så kul ändå. idag i skolan har jag kinesiska läxförhör och jag kan ingenting, en stor applåd till smarta karin! jag hann ju inte plugga igår, VAD SKA JAG GÖÖRA?! (karro och corinna förstår) vi får se vad som händer, idag ska lovisa komma till skolan. hon har ju varit i tyskland och jag har saknat henne.. nu ska jag klä på mig och bortsa mina vackra tänder, à bientôt! fan juste har franska nationella idag, fan fan fan. menmen life goes on, puss på er! / karin

japp så kan det gå med brus utan sol, testa inte hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0