sommartider hejhej sommartider

Tjena snyggingar!
Fan vad det börjar kännas som sommar, har gått runt i en stor t-shirt och jeans leggings idag och har inte frysit. skit skönt. haha idag hade vi matte nationella och det gick sjukt dåligt. usch usch aja vi slapp engelska och franksa, jippie! Hade det skoj på lusnchrasten med min älskling ;). efter skolan drog jag och träffade louise och vera, satt och fikade på fresco. louise drog vid fem och jag och vera träffade kevin. vera har köpt världens bästa present till deras ettårsdag, hehe jag gav idén glöm inte det! när han hade gått träffade vi sara och sandra, åt lite tom och jerry kex sen åkte jag hem. hämtade pannkakor och lite picknick. jag, frida och louise drog till brunnsan. första grillningen med tjejerna! där var elin, signe, corinna, sandra och alice. vi satt och hade hög musik på åt mat och godsaker. jätte mysigt! vid åtta typ drog signe, karolina, alice och elin. vi andra satt kvar och gjorde en brasa, fyfan vad jag luktar rök.. menmen. sen kom ivar, gustaf, beji och fredrik. var där ett tag till sen vid tio drog jag hem. sitter här nu, har duschat men stinker fortfarande. aja det får man leva med! / karin


haha ja vad ska man säga? vi älskar varandra

lilla louise på cykel

louise och karolina

haha förlåt var tvungen. corinna, louise, frida och karolina

sandra, frida och corinna

corinna och sandra, vår sina brasa!

sandra, corinna och louise


Kommentarer
Postat av: Milou

sjukt fin bild (den första, mot skåpen) :D

kram

2009-04-26 @ 16:14:38
URL: http://miloulugmair.blogg.se/
Postat av: karin

tack :) <3

2009-04-27 @ 20:06:34
URL: http://thyranic.blogg.se/
Postat av: Corinna

??????????????????? vad snackar du för skit?

2009-04-28 @ 13:04:17
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0