söndag

fan lovet är nästan slut, usch vad deppig jag blev nu. menmen man ska inte klaga, har haft ett skitskönt lov. och det här är det sista lovet som jag kommer komma tillbaka till engelbrekt efter. snart är det ju sommarlov! jag har aldrig längtat så mycket, malta med signe. det kommer bli så jävla kul! gotland med corinna, kommer bli super det också och sen landet med karolina och kankse fler kompisar. jag säger bara tummen upp. imrogon kommer min älskade vän karolina hem, fan vad jag har saknat henne. då får vi se vad vi ska hitta på.
idag ska jag träffa carolina, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men vi får se
sen ska jag nog träffa sara och det är alltid kul
ikväll blir det fest för min del och det kommer nog bli skitkul.
men nu ska jag hoppa in i duschen. byebye / karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0