suck

lite dålig uppdatering för min del, menmen. haha igår träffade jag min älsling sara och var lite på stan med henne. där träffade vi också louise och emelie. vi satt i solen och åt glass, kan det bli bättre? älskar värmen! vid fyra var jag tvungen att dra mig till kulturhuset för att äta middag med min familj plus farmor och farfar. för att sedan gå på teater, tre systrar. fyfan va dålig den var, höll på att somna hela tiden. tittade på klockan varje minut och bara längtade tills den slutade. haha låter bra eller hur? den handlade typ om tre systrar som var olyckliga och ville flytta till stockholm. det var typ en som spelade en av systrarna som jag kände igen, Josefin Ljungman, men har ingen aning om från var och sen var det Helena af Sandeberg som jag också kände igen. lite koll har man ju. i alla fall teatern började nio och häll på till halv tio, snark. efter drog jag hem till karro där corinna också var. vi hade inget och göra så vi drog som sagt till donken, sorgligt jag vet men gott är det. aja corinna och jag drog ganska tidigt för vi skulle hem till henne, skulle sova där. det var jätte mysigt, satt och åt vindruvor och såg på two and a half men, hihi. skoj skoj. imorse vaknade jag runt tio kankse. corinna sov som vanligt och jag orkade inte väcka henne. när hon hade vaknat åt vi frukost och sedan åkte vi till gymmet. jippie. var kul att känna sig lite nyttig för en gångs skull! ska kankse börja träna där. när vi varit där åkte vi till kungshallen och åt middag, sen kom vlad, daniel, daniel och olle också dit. var inte där så länge. träffade mischa en stund också. ja vad gjorde jag sen? drog hem och bytte om, åkte och träffade denice och sen drog vi till fridhemsplan för att möta upp vlad. stod och frös ett tag. vi skulle på en fest säger vlad då men nej där sitter tio pers och kollar på teve. värsta draget! så jag kom hem runt tolv och har inte haft en så lyckad kväll. men vafan spelar roll jag har resten av lovet på mig såklart det kan hända roliga saker någon annan dag, hehe man får ju hoppas. men myskvällar kan också vara trevliga.



inte världens finaste bild men man blir inte alltid bra på bild, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0