THE day

HäHjjjZaHHhhhHn BloGgEhNN!

Karroooo här! jag är värsta tönteeehhjhhhnnnn AZZåhhh!
nehhh skoja bara det är Signe,.... såklart. Ville bara ha nått att göra medans karro sitter och "spelar" gitarr i sängen, she sucks! nerå ;). Men allafallllll. Idag har det varit Engelbrektsdagen. FUCK THAT ÄCKELPÄCKELDAGEN! Den är suger ***.. men vi hade tagit med oss vattenpickadoller så vi såg fram emot vattenkrig.... Men tyvärr beslagstogs allihop av vår käre rektor Sören. Men tack vare mig och Elin (och Elins mamma) så fick vi tillbaka dem. Vi mötte upp våra offer (Karin och Frida) vid kyrkan och hade typ krig ett tag men sen kom lärare och sabbade igen. Så vi fick gå tillbaka till äckeldagen och tråka. Men vi fick mycket göttigt iallafall, åt massa bakgrejs och annat skit. Så kul var den dagen.
    Nu sitter jag och elin hemma hos karro och de spelar gitarr, men jag inser att jag aldrig kommer att lära mig spela gitarr om jag inte börjar på det och det tänker jag inte, så jag nöjer mig med att sitta här!

HEEEEJÅDÅÅÅÅÅÅ BLOGGIOIISSHHH HA ETT TRWEVLIGT LIEV OCH KAROLINA ÄR SÄÄÄÄMMMSMSST
Här är jag när jag hostade...



Här är jag när jag kände mig så jääähhhvla snygg



Här är jag när jag är ledsen för de mobbade mig


Sedan gick det över till ilska


Sedan blev jag förvånad för de frågade om jag ville leka.


Jag sa ja och blev jätteglad!!!!!!



Hittade en snygg bild på de riktiga bloggar4na också som ville vara med! PÖSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0