Home sweet home

Kom hem för typ en kvart sen, kvällen blev faktiskt helt okej. var hos nanna med vera, louise, alexandra, alice och amanda. haha vi lekte en jätte rolig lek som jag har glömt bort vad den nu heter och när man gjorde fel var man tvungen att dricka. senare kom kevin för att vara med sin äslkade vera. drog mot stan vid typ elva träffade julia, marcus, karolina och simon. satt coh pratade med dem ett atg och typ sprang för att hinna träffa louise, frida, emelie och massa folk osm jag glömt bort namnen på nu.. smart som jag är. men i alla fall var min kväll lyckad. tack allihopa!

kvällens kläder

klänning från gina som mormor köpte till mig, tackar tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0