kb

HALLU!

Idag har varit en ganska slapp dag. Vaknade runt 9tiden och drog en timme senare till skanstull där jag skulle spela badminton. Det var väl helt okej. Jag och linnea vann alla matcher såklart haha ;). Efter badmintonen drog jag,linnea, emelie och malin runt på söder. Vi skulle egenligen gått på promenad sen men vi hann inte dit så vi sket i det. Jag droghem sen för jag fick onti mina kära knään.

Nu sitter jag och gör nada. Ska duscha snart och såå. Måste även lära mig hur jag ska spela sway på musiken. Kan ackorden men jag måste spela på ett speciellt sätt, och när jag väl börjar sjunga till så blir det helt cp.

Och imorgon är det helg och då ska jag sova se fredagen den 13e men min stora syste roch hennes man. Sen ska jag sova hos dom också. Ha det bra puss.


JAg har typ haft mittbena heeeeela veckan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0