karolina

hejhejhej. Jag har precis tagit bort sminket. Pluggat lite spanska. Asså det är så konstigt. På senare tid har jag slutat plugga, är sjukt skoltrött. Men jag brukar aldrig vara så här. Jag pluggar en dag innan och läserknappt någonting. Jag har spanskaprov imrogon och jag har bara pluggatpå glosorna. I fredags hade jag naturkunskap och då läste jag bara alla sidorna en gång till det provet. Och då läste jag klart sidorna på morgonen samma dag. Jaja spanskaprovet kommer nog går braaa.

Jag jobbade iallafall idag och siggan och mischaan jobbade också :) jag sålde tre idag så jag är nöjd! Ska jobba imrogon också, hoppas det går bättre.

Nu tänkte jag sova.

jag gillar mina cambilder hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0